مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-22اجتماعي

 نفوذ توده هوای سرد به کشور


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی انتظار می رود دمای هوا از امروز تا چهارشنبه(2 تا 5 بهمن) به طور میانگین بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش یابد.

- بر اساس اعلام سازمان هواشناسی انتظار می رود دمای هوا از امروز تا چهارشنبه(2 تا 5 بهمن) به طور میانگین بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش یابد.

با توجه به گذراندن روزهای سردتر از نرمال نسبت به بلندمدت طی ماه گذشته، سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای سرد و کاهش دما بین سه تا پنج درجه سلسیوس از امروز تا چهارشنبه ( 2 تا 5 بهمن) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی انتظار می رود دمای هوا از امروز تا چهارشنبه(2 تا 5 بهمن) به طور میانگین بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش یابد.

مناطق تحت تاثیر کاهش دما شامل غرب و شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه و ارتفاعات البرز، مازندران، گلستان و گیلان است.

با ادامه سرمای هوا انتظار می رود مصرف منابع انرژی به ویژه برق و گاز افزایش یابد و یخبندان و لغزندگی جاده ها در مناطق تحت تاثیر روی دهد.

در این شرایط جوی احتمال خسارت به صنعت کشاورزی نیز وجود دارد.

برای جلوگیری از آسیب و مخاطره در این شرایط جوی، صرفه جویی و مدیریت مصرف منابع انرژی و استفاده از پوشش های مناسب برای جلوگیری از آسیب به شبکه داخلی آب شرب منازل توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نفوذ توده هوای سرد به کشور

 نفوذ توده هوای سرد به کشور